Zarząd Związku Gmin „Radomka” ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko pracownika administracyjno-biurowego Związku Gmin „RADOMKA”.
Liczba etatów : 1/2
Główne obowiązki:
Prowadzenie biura związku, w tym:
- organizowanie imprez, konkursów, akcji
- przeprowadzanie przetargów,
- protokołowanie posiedzeń Zgromadzenia i Zarządu Związku.
Wymagania:
Wykształcenie : wyższe
Wymagane dokumenty:
- Kopia dowodu osobistego
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie
- Oświadczenie kandydata o niekaralności
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Życiorys i list motywacyjny.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Z wybranym kandydatem zostanie podpisana umowa na okres próbny tj, na 3 miesiące. Jeżeli wykonywanie obowiązków nie będzie budzić zastrzeżeń pracodawca podpisze umowę z pracownikiem na czas określony.
Dokumenty należy składać do dnia 03.07.2017 roku w Urzędzie Gminy w Zakrzewie pok. Nr 17 z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko pracownika administracyjno-biurowego w Związku Gmin „Radomka„.
Inne informacje :
- Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
- osoby , których oferty zostaną odrzucone , nie będą powiadamiane.
- oferty , które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- otrzymanych dokumentów nie odsyłamy.
- informacje o wstępnej weryfikacji oraz wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Związku Gmin „Radomka” oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Zakrzewie.